Ok, dus, even je aandacht. Ik vind het echt leuk dat je er bent. Welkom.
Ik start gelijk de muziek, goed?
Je wil vast weten wat ik doe. En misschien ook wel wat ik al gedaan heb.
Het makkelijkst lijkt mij dat ik in dit verhaal uitleg wat ik voor je kan betekenen.
Op de frontpage vind je een aantal dingen die ik gedaan heb.
Dus.
Hoor je de muziek?
Van de volgende drie hits word ik echt vrolijk:
-
Ik rock jouw online website, webshop of tool van a tot z
-
Jouw identiteit visueel laten swingen, zowel digitaal als print
-
Samen komen we in de maat van jouw marketingstrategie
Op deze drie mag ik nu al zo’n 10 jaar dansen.
Een rode draad in die 10 jaar? Als ik kijk naar de mensen die ik heb mogen helpen? Best wel veel verschillende organisaties, merken, serieuze corporates, krachtige webshops, energieke verenigingen, toffe goede doelen, rake evenementen, technische uitprobeersels en dan nog van die van-links-naar-rechts-marketingideeën, ok, genoeg!
Vetste is eigenlijk dat ik op zoveel manieren de kans gekregen heb om te mogen creëren. Iets te maken waarmee je wat overbrengt. Er beweging ontstaat.
Als ik jou of misschien wel jullie ergens bij kan helpen? Lijkt me leuk!
Op mijn contactpagina vind je mijn telefoonnummer. Appen kan altijd. Of bellen, leuk. Waar je zin in hebt.
Nog even één ding. Stapje terug. Reflecteren.
Misschien vind is deze tekst een beetje raar.
Maar zeg nou zelf, we hebben het hier toch over opvallen voor professionals?
Fijne dans!